Wishlist of shoes

Schoenen, oh schoenen.. Van jullie zijn er altijd te weinig, maar altijd een plekje voor jullie over blijven. OKE. Even serieus, dit is natuurlijk een beeeeeetje dramatisch, maar het is wel de waarheid. Schoenen zijn er nooit genoeg. Laatst heb ik mijn hele schoenen collectie uitgezocht en kwam tot de conclusie dat ik maarliefst 52 paar heb (inclusief 2x dansschoenen & slippertjes)…. Ondanks dat ik toen mijn schoenencollectie grondig heb uitgezocht, heb ik toch weer een hele wishlist aan schoenen voor dit najaar!

1. Adidas Superstar | 2. Invito €119,99 | 3. Invito €139,99 | 4. Invito €99,99 |
5. Clarks €139,99 | 6. H&M €34,99 | 7. H&M €39,99

De ondertussen beroemde Adidas Superstar gympen, wie wil ze eigenlijk niet? Ik ben al een tijdje verliefd op ze en wil ze ook heel snel gaan kopen! Daarna nummers 2 & 3 daartussen kan ik eigenlijk niet kiezen. Ik wil gewoon een paar chuncky boots voor dit najaar. Alleen kan ik dus echt niet kiezen tussen deze twee. Nummer 2 is heel gaaf door de hoge hak (en dat heb ik nog niet echt) & nummer 3 is heel gaaf door alles wat om je schoen heen zit, maar zo iets heb ik wel al. Nummer 4 vind ik ook heel mooi doordat het geen ritsje, dingetje of wat dan ook heeft. Nummer 5 Clarks, daar verlang ik altijd wel naar, ze kunnen dan ook eigenlijk met bijna elk seizoen gedragen worden. Nummer 6 & 7 zijn ook chunky boots en twee wat goedkopere opties voor de laarsjes van invito, deze zijn dan ook weer wat goedkoper.

Welke chunky laarsjes vinden jullie het leukst? Ik wil in ieder geval die Adidasjes scoren, dat worden echt mijn nieuwe baby’s! Moet alleen even kijken of mijn studentenrekeningetje dit wel aan kan, hihi. Als ik dan ooit de keuze heb kunnen maken tussen al die black beauty’s van chunky boots, zal ik er voor zorgen dat die ook snel in mijn schoenenkast staan. Staan deze schoenen ook bij jou op je wishlist?

Liefs, Maaike

17 gedachtes over “Wishlist of shoes

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

