Quote of the week & personal talk

Iedere week start ik met een nieuwe quote/motto om die week weer nieuw te beginnen met een positive mind-set! Voor deze week staat een quote die op het moment heel goed in mijn leven past. Want soms vraag ik mij weleens af; waarom, waarom zijn er minder leuke dingen die gebeuren?

Everythings happens for a reason. Dat is het antwoord, niet echt een duidelijk antwoord maar soms helpt het wel. Alles gebeurd altijd met een reden, als je deze quote in je achterhoofd houd zie je het al een stuk positiever in. Soms kom je er dan later achter wat de reason was, maar soms ook niet..

En dan kom ik bij het persoonlijke stukje van vandaag. Ik heb nu al een paar dagen niks gepost terwijl het zo lekker ging met m’n blog. Maar ja helaas er gebeurde dingen, veel dingen, waarvan ik me afvraag waarom ze gebeuren. Vooral waarom ze altijd tegelijk gebeuren en er voor zorgen dat je sommige dingen helemaal niet meer kunt doen. Er gebeurde wat persoonlijke dingen, maar ik had het ook heel druk met school en sloeg de stress weer toe. Deze quote past op het moment heel goed bij mij en heb ik ook echt nodig, aangezien ik niet kan verklaren waarom dit gebeurd op dit moment.
Ik ga er niet te diep op in want daar hebben jullie helemaal niks aan, ik trouwens eigenlijk ook niet. Het goede nieuws is dat het nu wat rustiger is en ik dus weer jullie Bloglovin’ feed kan volspammen! Waarmee ga ik nog niet verklappen, het is in ieder geval leuk! Ha!

Kun jij deze quote ook als hulp gebruiken of heb jij een ander hulpje?

Love, Maaike

10 gedachtes over “Quote of the week & personal talk

  1. gouweleeuw zegt:

    In het leven gebeurt er dingen die je niet kan verklaren .Maar er is goed nieuws als de storm is gaan liggen komt er weer Sonnenschein.
    En zeker voor jouw dan slaat deze Quote alles.

  2. Marcella zegt:

    Tsja, soms is de reden waarom iets gebeurt alleen maar vaag. Want waarom overleed mijn vader nou terwijl hij altijd gezond was? Het is wel zo dat je in ook een heftige situatie veel leert en er vaak sterker uit komt. En soms maak je daarna andere keuzes, geniet je bijvoorbeeld nog meer van het leven. Dus het kan je leven positief beïnvloeden. Voor nu heb je daar vast nog weinig aan, dus vooral veel sterkte!

  3. Eveline zegt:

    Ik heb een bureautje met allemaal quotes die rondom me hangen. Als ik dan een dipje krijg, dan kijk ik maar op en kom ik terug vrolijk. En het is veel leuker dan op een kale muur te kijken.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

