Dear Rotterdam / #HMLovesRotterdam VIP party


Yes, 17 oktober opende H&M eindelijk haar nieuwe en grootste flagship store in Rotterdam! 15 oktober onthulde H&M met een exclusieve VIP avond voor het eerst de nieuwe winkels. En lucky me mocht daar bij zijn! Natuurlijk ging mijn beste (shop)vriendinnetje Myrthe met mij mee! Het was grootse avond en we hebben ons heerlijk vermaakt! Maar we hebben natuurlijk ook wat foto’s voor jullie gemaakt en showen we jullie wat favorieten!



Rotterdam bezit nu de grootste en belangrijkste filiaal van H&M in Europa; the Flagship store van maarliefst 6.330 m²! Niet alleen H&M & Monki kregen een prachtig nieuw filiaal, Rotterdam is ook een winkel rijker geworden, want vanaf nu kun je ook shoppen bij de Weekday!

De avond had als toepasselijk thema ‘Dear Rotterdam’, en daarmee werd een ode gebracht aan de havenstad. Je vindt deze gigantische, maar prachtig en overzichtelijk ingerichte H&M op Beurstraverse 38. Vanaf het station loop je ongeveer 15 minuten naar deze mooie locatie, maar je kunt (met het oog op de geslaagde shopsessie en de hoeveelheid tassen…) ook met de metro die om de hoek stopt.

Bij aankomst kregen we een polsbandje (like), konden we onze spullen kwijt bij een garderobe en werd onze tas ingeruild voor een lege goodiebag.. Whut, een lege goodiebag? Jup, het enige wat er in zat was het Dear Rotterdam boekje en de kaart met bonnen van hierboven. Ieder gebouw stond voor één van de nieuwe winkels H&M, Monki of Weekday. Je had zogenaamde ophaalpunten waar je je bon in kon leveren voor een goodie. Maar daar later meer over!


Nadat we een mooie ‘presentatie’ hadden gezien van de H&M, Monki & Weekdat collectie werd het event officieel geopend door optredens van de Rotterdamse formatie Brandwerk en de zangeres Szjerdene, ze maakten er echt een feestje van! Ook blogger Andy Torres van Style Scrapbook was er ook en maakte thaar DJ! Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten, want ja ik ken haar alleen als blogger, maar wat deed ze het super zeg! Blijven draaien hoor Andy!

Omdat wij helemaal bovenin de H&M stonden, gingen wij gelijk naar de HOME afdeling. Daar begint het met wat leuke dingen voor de kleintjes, noujaa…

HALLOWEEEEEEEEEN! H&M heeft echt hele leuke en vooral draagbare kleding voor Halloween. Ook hebben ze leuke maskertjes, telefoonhoesjes en andere accessoires.

In het nieuwe huuuuuge H&M filiaal hangen grote rekken vol met sieraden, sjaals, schoenen echt hier kan je alles krijgen & hoef je niet bang te zijn dat iets snel uitverkocht is! Wij zijn ook helemaal gek op de smiley trui van de mannenafdeling! Voordat we naar de andere winkels gingen waren we wel toe aan een lekker drankje.

Ook konden we als eerste de capsulecollectie Eddy Anemain x H&M bewonderen. De Franse modeontwerper Eddy Anemian was de gelukkige winnaar van de H&M Design Award en mocht als guest designer voor H&M aan de slag, super gaaf als je dat mag doen natuurlijk! Het zijn stuk voor stuk vrouwelijke ontwerpen die erg opvallen. 

De Weekday vind je onder de H&M, als je bij de H&M Home afdeling de trap af gaat loop je zo de Weekday binnen. Myrthe & ik kende deze winkel nog helemaal niet, maar het valt heel erg in de smaak! Ze hebben erg leuke winter items met zachte wollige stofjes, oversized jassen en ook Cheap Monday & Vans verkopen ze! De heerlijk zittende Cheap Monday broeken liggen in een geweldig grote kast aan de wand!


Monki kende velen van ons al en ook Rotterdam had al een mooie filiaal. Ook hier werden weer heerlijke plaatjes gedraaid en gekregen we een heerlijk gemixt drankje van Schweppes en Jameson! Duidelijke favorieten zijn de bandana-print shirtjes en blousejes, (weer) de oversized jassen & fluffy vestjes. Ook liet Myrthe haar haren invlechten met een lekker knalkleurtje, ontzettend gaaf! Zo jammer dat weinig mensen hier aandacht voor hadden..

Bij Weekday hadden ze ook nog een heel leuk polaroid apparaat waarmee je je instagram foto´s kon laten printen als je de hashtag #WeekdayRTM ! Super leuk toch!

Bij H&M deelde ze ook nog hele leuke wens- / complimentkaartjes uit. Je kan het kaartje aan iemand geven of natuurlijk voor jezelf houden, jezelf een compliment geven mag zo op z’n tijd!

Bij alle drie de winkels kregen we hele leuke goodie’s! Ik heb nu in ieder geval weer genoeg tasjes, nog een notitieboekje bij de rest van de ‘verzameling’ & het leukst van allemaal; het t-shirt dat je kan laten bedrukken bij Weekday!

Na alle winkels bewondert te hebben en we meerdere drankjes op hadden gingen we nog even terug naar de H&M om wat leuke dingen te shoppen, we kregen deze avond namelijk 20% korting op alles! Ik kocht een lang, warm, fluffy vest, een van mijn favoriete rokjes maar nu in een leuker ‘printje’ en een ronde langere achterkant & de leuk gekleurde sokken die ik al een tijdje had zien liggen bij de kassa. Mijn najaarsgarderobe is weer aangevuld!

De opening was erg groot en goed aangepakt. Het event werd bezocht door maarliefst 800 genodigden, bestaande uit media, BN’ers, prominenten uit de fashionwereld en prijswinnaars. Super gaaf om allemaal bekende mensen van dichtbij te zien.
Als ik om me heen keek zag ik vooral ‘hogere’ bloggers en voelde ik me af en toe niet helemaal niet op mijn plaats, hihi.
Dankjewel H&M, Monki & Weekday voor deze super gave avond! Myrthe en ik hebben ons super vermaakt!

Ben jij al in de nieuwe H&M geweest & wat vind je er van?

Love, M & M

13 gedachtes over “Dear Rotterdam / #HMLovesRotterdam VIP party

  1. gouweleeuw zegt:

    zo dat heb jij mooie gemaakt met die foto,s dus jij hoort er nu ook bij die grootte bloggers .Leuk dat je een hele leuke dag heb gehad.

  2. Fashion Cranberry zegt:

    hihi ‘hogere’ bloggers. Grappige term. Het klopt volgens mij wel. Ik had dit bericht alleen nog bij Andy Torres gelezen, dus jeeeej je bent een hogere blogger :P. Nee hoor grapje, super leuk dat je er bij mocht zijn!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

