perfecte timing; peesontsteking

Lange stilte, iets waar ik helemaal niet van hou.. Maar het is weer zo ver, Maaike heeft weer ergens last van, want ja waarom niet? In mijn herfstvakantie heb ik een aantal keer de was uit staan kloppen, daarna had ik telkens al een beetje last ven beide polsen. Toen de vakantie net over was begon het maar meer en meer pijn te doen aan m’n rechter hand/pols. Logisch want ik ben rechts dus pak m’n telefoon met rechts, schrijf rechts, zet thee met rechts enz. Afgelopen dinsdag kon ik zelfs m’n tas niet meer vast houden en ben ik de andere dag naar de dokter gegaan. Ja hoor.. PEESONTSTEKING. Hoe lang dat duren gaat? Nou dat kan verschillend zijn, maar minstens 2 weekjes rust geven en daarna langzaam opbouwen. AWESOME. Laat nou net aankomende week tentamenweek zijn.. Er zit nu net een week op met veel hangsessies in m’n mitella en het slikken van diclofenac en het gaat wat beter, maar echt veel doen mag dus niet. Dus ook geen blogjes tikken, foei Maaike! Met een mitella lopen terwijl je hand niet in het gips/verband zit voelt echt heel stom, lijk je weer net zo’n zeikerd die graag zielig doet of zo. Maar als ik het niet doe ga ik toch m’n rechterhand gebruiken en duurt het straks alleen nog maar langer, mweeh! En dat kan ik dus echt niet gebruiken met mijn studie muziektherapie, want je raad het al daar bespelen we veel instrumenten.. Dit heeft dus even tijd nodig..

En alsof dit nog niet genoeg was zat ik gezellig met Halloween zakjes bloed te slurpen in het ziekenhuis met mams. Perfect timing op meerdere manieren. Mijn moeder had vroeger als kind al last gehad van bloedarmoede en was vorige week opeens zo duizelig, buiten adem, hoge hartslag enz. dat ze bloed heeft laten prikken.. Een paar uur later stond het ziekenhuis al helemaal klaar om mijn moeder weer van wat bloed en vooral ijzer te voorzien! Ze is daar ook een nacht gebleven aangezien mijn moeder AB Negatief heeft is haar zakje bloed niet snel gevonden plus dat de zakjes er niet in 3uurtjes in lopen.. Dus mijn moeder en ik zitten deze week redelijk vaak samen thuis en we mogen beiden vrij weinig doen. Gelukkig kunnen we elkaar dan wel weer een beetje ondersteunen met wat de een weer wel mag wat de ander niet mag..

Blogje staat dus even op een laag pitje net zoals alle andere activiteiten die ik normaal heb.. Wel ben ik nu een super pro aan het worden met links typen! Maar goed ik neem aan dat jullie begrijpen dat ik deze rust moet nemen.

Liefs!

6 gedachtes over “perfecte timing; peesontsteking

  1. MayaraEsther.nl zegt:

    Ach meid beterschap voor jou en je moeder! Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat, neem de tijd om uit te rusten en helemaal te genezen.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!