Hello Spring !

Hallo lente! Sinds vannacht is het eindelijk officieel lente! Heerlijk toch? Ik kon er eigenlijk niet langer op wachten. Wachten op die fijne voorjaarszon, alles dat in bloei staat, alles lijkt een stuk vrolijker en mijn verjaardag! Beetje jammer dat er op dit moment miezerregen naar beneden komt en het de afgelopen week ook niet echt lente weer was. Maar het regent wel vaker in Nederland, helaas, dus laten we ons er overheen zetten en wegzwijmelen bij fijne Pinterest plaatjes van de lente!


Dit is gewoon helemaal waar en kan je eigenlijk op alles in het leven toepassen. Zonder de minder leuke dingen zouden de leuke dingen ook maar normaal zijn.


Velden, perkjes, dijken, rotondes ze staan er straks weer vol mee! Vroeger maakte ik van die wilde boeketten met mijn opa & oma, maar het blijft leuk om te doen, hihi.


Pollen en grassen, Do i need to say more?


Madeliefjes! Misschien wel mijn meest favorieten bloemen van het voorjaar! Ze zijn vrolijk, lieflijk, kwetsbaar maar toch sterk genoeg en zeker niet overheersend!


En deze natuurlijk! Ik heb sinds mijn geboorte zo’n heel lief klein boompje in de tuin staan die ieder jaar weer helemaal vol zit met roze bolletjes. Ik beloof jullie nog een foto!


Ook ben ik druk bezig met mijn eigen plantjes. Over een tijdje moeten ze verpot worden en kunnen ze lekker de serre in. Dit vond ik een heel handig idee, gezien het in de serre warm is en regelmatig water dus wel een must is. Later vertel ik jullie meer over mijn plantenkindjes!


Veel te lief toch? Vanaf huis naar werk (en andersom) kan ik altijd even langs een kinderboerderij fietsen, dit doe ik in het voorjaar zeker. Niet alleen omdat er misschien schattige baby-diertjes zijn, maar omdat het er altijd vrolijk uit ziet met alle dieren buiten!


Fruit, water, fruitwater.. Heerlijk! Fruit is er natuurlijk bijna het hele jaar door, maar in het voorjaar is fruit toch het lekkerst en heb je de meeste keus. Ik wil ook snel gaan experimenteren met fruit in water, lijkt me heel lekker & gezond!


Ik kijk er ook heel erg naar uit om m’n jas weer uit te kunnen doen of een panty zónder dat je onderweg naar school zit te klappertanden! En de lichte kleurtjes mogen ook weer uit de kast!


Ik ben een echt lente kind, want bijna aan het einde van Maart ben ik jarig! Dit jaar wordt ik ook nog eens 21, dus dat kan zeker niet worden overgeslagen! Maar houd het voor mij maar lekker klein met familie en goeie vrienden. Het voelt ook nog helemaal niet alsof ik volgende week jarig ben.. zal wel door de hertentamens komen, mweeh! But, keep your head up!

Zo zijn er nog veel meer leuke afbeeldingen om je helemaal te wanen in de lente sfeer! Op Pinterest heb ik nog veel meer inspiratie opgedaan voor mijn plantjes, decoratie en andere creatieve dingen. Ook staan er een paar grappige challenges / to-do lijstjes online, iedere dag zou ik het niet vol kunnen houden, maar je kan ze natuurlijk wel gebruiken voor leuke ideeën! B ekijk hier de rest van mijn lente inspiratie:

Q: Waar kijken jullie het meest naar uit in de lente? 

Liefs, Maaike

4 gedachtes over “Hello Spring !

Lief dat je een reactie achter wilt laten!