Winterfair + ticket korting

Dromen jullie daar ook weleens van, zo’n mooie winter/kerst markt in het buitenland, maar wat oh zo ver weg is? Dan heb ik goed nieuws voor je! Ieder jaar in november is het weer zo ver; de Winter-Fair! Een groots evenement met alles voor en over de winter!

Naast dat er veel activiteiten zijn, is er ook ontzettend veel te shoppen! Alles staat er op het gebied van Fashion, beauty, sieraden, wonen, accessoires, lifestyle, interieur, speelgoed, kerst artikelen, (bijzondere) reizen, eten, drinken, hobby, nostalgie en nog veel meer! Op http://www.winter-fair.nl kun je alvast zien welke deelnemers staan tijdens de Winter-Fair en welke workshops er te volgen zijn. Let op: Dit zijn nog niet alle deelnemers en alle workshop gevers, er zijn er namelijk nog een aantal meer, die later gepubliceerd worden!

Zo komt er een studio waar je ter plekke voor een speciale beursprijs je tanden kunt laten bleken. Je kunt je nagels laten manicuren en zelf je benen ontharen met een speciaal product. Er is veel leuke kleding op het gebied van de laatste trends en er zijn veel mooie accessoires als tassen, sieraden, riemen en mutsen te koop tijdens de beurs zelf bij verschillende standjes.

Bij de gezellig verlichtte sfeerkramen zijn er 5 stuks die helemaal in het thema staan van kerst. Hier kun je de mooiste kerstballen, slingers en andere kerst artikelen kopen. Overal tussendoor tijdens de beurs kun je leuke kerst artikelen kopen. Maar denk ook aan alle leuke cadeau’s die je kunt inslaan voor Sinterklaas en/of kerst! Zo staan er ook verschillende standjes met leuk speelgoed voor de kleintjes en kun je je cadeau op een originele wijze verpakken door deze in een mini luchtballon te laten stoppen.

Tijdens de beurs kun je ook lekker eten. Ahoy zelf heeft verschillende punten waar je even lekker een broodje of een ijsje kunt halen. Daarnaast staat er een poffertjes kar en zijn er stroopwafels en snoepjes te verkrijgen.

Ik heb er al helemaal zin in en kan stiekem niet wachten! Dit wordt voor mij de eerste keer dat ik naar een winter- / kerstmarkt ga en heb er al zo veel over gehoord dat er waarschijnlijk nog meer markten op mijn lijstje zullen verschijnen. Ik kijk het meeste uit naar de mooie decoraties en de sfeer op de winter fair, maar als ik zo de website bekijk komt dat helemaal goed!

Winter-Fair vindt deze 5 dagen plaats in Ahoy Rotterdam:
• Woensdag 3 dec. van 10:00 tot 17:30 u
• Donderdag 4 dec. van 10:00 tot 17:30 u
• Vrijdag 5 dec. van 10:00 tot 17:30 u
• Zaterdag 6 dec. van 10:00 tot 17:30 u
• Zondag 7 dec. van 10:00 tot 17:30 u

En alsof ik nog niet enthousiast genoeg was over de winter-fair, mag ik jullie ook nog eens korting geven op jullie toegangskaartjes! Jullie kunnen je ticket kopen voor maar €10 in plaats van €13,50! Hoe tof! Als je je tickets besteld moet je alleen even de kortingscode XJYVDHGR invoeren!

Het lijkt mij zo leuk dat ik eigenlijk nu al wil gaan, ik moet alleen nog even plannen wanneer ik daadwerkelijk ga.. Lijkt de winter fair jou ook zo leuk of gaan je naar andere leuke markten? Wel laten weten als je komt natuurlijk!

Liefs, Maaike

3 gedachtes over “Winterfair + ticket korting

Lief dat je een reactie achter wilt laten!