Mijn H&M bestelling #2

hm

Slecht! Echt heel slecht van mij, maar ik heb alweer een bestelling geplaatst op hm.com. Ongeveer een week geleden maakte in mijn eerste bestelling op de H&M site, omdat er een grote SALE is! Eergisteren ging ik even kijken voor mijn broertje & wilde mijn mama ook even kijken voor een jurkje & toen bleef mijn blik ook weer even hangen. De H&M heeft namelijk de SALE weer lekker aangevuld & met artikelen die ik ook nog wel heel graag wou hebben!

broekje

Shorts | van €19,95 voor €10,-
Dit leuke shortje van imitatiesuede met fringes aan de zijkant heb ik al heeeeel langg geleden gespot & ik was er meteen verliefd op. Maar ik vroeg me af of ik dat ooit zou gaan dragen.. Maar nu die toch in de SALE kwam voor maar een tientje, moest ik ‘em wel in m’n mandje stoppen!

topje

Topje |  van €9,95 voor €5
Een grappig kort topje dat ik zomaar tegenkwam & ja ik ben gevoelig voor aparte leuke dingen.. En voor dat geld wou ik eens zien hoe die suedeachtige bolletjes er nou in het echt uit ziet. Leuk voor dansen ook !

hmprod (1)

hmprod

 

 

 

 

 

 

 

Jurkjes  |  van €19,95 voor €10,-
Deze jurkjes  heb ik jullie nog niet zo lang geleden laten zien in een reeks artikelen over de H&M Holiday Collection. Ik vond ze zelf erg leuk, simpel maar ook weer niet saai! Ook zijn ze enorm goedkoop, zeker als je geen gala hebt o.i.d. en de feestdagen alleen met familie viert is zo’n jurkje helemaal top! Ik heb ze in allebei de kleuren besteld om te zien hoe het staat.

hmprod (6)

Jurkje van €17,95 voor €7
Dit jurkje heb ik niet besteld, maar ga ik vandaag kijken of ze em in mijn maat nog hebben! Nadat ik alles besteld had, stond dit jurkje er ook weer bij.. Dit jurkje heb ik ook al een hele tijd geleden gepast & toch maar niet meegenomen, nu heb ik een enorme spijt!

details jurkjes

nog even details van de jurkjes. Het bordeauxrode jurkje heeft een huge strik wat het extra schattig maakt. De andere jurkjes hebben een elastiekeband waardoor je een goeie accentuatie hebt & ook zie je een stukje van de overslag in het jurkje.

Ik ben zooooo benieuwd naar m’n bestelling, het wordt aankomende week bezorgd. Mijn vorige bestelling is al aangekomen. Als het tweede pakket er is zal ik de unboxing filmpjes & foto’s van de kleding samen in een post aan jullie laten zien!

En hebben jullie al iets besteld of hebben jullie lekker in de winkel geshopt?

Liefs, Maaike