Paris – photo’s

Misschien niet zo handig dat ik jullie nu de foto’s laat zien van mijn eerste tripje naar Parijs, maar aan de andere kant ook weer wel. In november ging ik met mijn vriend een weekend naar Parijs & daar zou ik jullie nog wat van laten zien, maar dat ben ik door se’s, herkansingen, werk, sinterklaas & kerst helemaal vergeten & had ik geen zin om al die foto’s uit te moeten gaan zoeken.. Maar ik heb het toch maar wel gedaan, want op dit moment ben ik wéér in Parijs! En ik weet zeker dat ik nu ook weer allemaal foto’s loop te maken.. En als ik dan twee keer foto’s van Parijs moet laten zien wordt het een beetje ingewikkeld.. Dus hierbij de foto’s van Parijs in november. Mijn vriend en ik gingen daar naartoe omdat we twee jaar samen waren ♥

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC indatrein starbucks bror effeil bror SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

 

Dit is een kleine en algemene indruk van ons weekendje Parijs. Ik had voor facebook wel 96 foto’s geselecteerd.. whooops! Ook had ik deze geüpload op PhotoBucket, maar heb ik geen idee hoe je die met een link in een blog post krijgt.. Wil je wel alle foto’s zien, dan moet je even op mijn PhotoBucket profiel kijken.

En wat denken jullie was het een fijn weekendje weg? ^^ Nee, maar eerlijk wat vinden jullie van mijn foto’s? Daar ben ik best wel benieuwd naar, omdat ik fotograferen best serieus neem! So, tell me! En hoe is de rest van jullie kerst geweest?

With love from Paris,

Maaike