GTWF; Christmas

Zoals ik van de week al zei; Kerstmis is dichterbij dan je denkt! En dat terwijl we nu nog naar school moeten, werken & andere stressende dingen hebben! Tijd om even te relaxen en in de Kerstmisstand te komen. Geniet van deze leuke foto’s die alles te maken hebben met Kersmis!

Deze slideshow vereist JavaScript.

En zijn jullie al een beetje in de stemming gekomen? Ik had dit wel even nodig, want ik moet zoveel doen dat ik gewoon telkens weer vergeet dat het al bijna kerstmis is.. Maar dan is het wel weer heerlijk om weg te zwijmelen bij deze foto’s!
Gisteren zagen jullie wat ik nog heb gekocht aan kerst spulletjes & van de week zien jullie al mijn kerstdecoratie!

hebben jullie je kamer ook helemaal kerstrproof gemaakt?

Liefs, Maaike

PS; al deze foto’s komen vanĀ WeHeartIt.