Back from Paris & ultramini shoplog

Zoals jullie weten was ik vanaf 2e kerstdag voor 2 nachtjes naar Parijs. Hierover heb ik een filmpje gemaakt met hoe het was, wat we gedaan hebben & wat ik heb gekocht! Niet te veel op m’n hoofd letten, ik was echt héél moe..


Yezz.. ik heb maar 1 ding gekocht in Parijs.. Bestwel jammer, want omdat ik al in november was geweest & toen al alle bezienswaardigheden was afgegaan, dacht ik dat ik nu wel lekker wat kon shoppen. Dat waren zijn ouders overigens ook van plan, maar de winkels waar wij bij liepen weg te kwijlen waren super duur.. En ‘toeristische’ spulletjes had ik al gekocht. Maar goed, het was ook wel gezellig & leuk om een keer met hun op stap te zijn!

Ook heb ik dus nog wat gevlogd, maar niet heel veel & ook de foto’s zijn misschien 1/4 van de hoeveelheid die ik in november geschoten heb. Dus die ga ik wel samenvoegen in een video!

Hebben jullie ook al het artikel van vanmiddag gezien?

Liefs, Maaike

GTWF: Oud&Nieuw

Morgen is het dan zo ver! We laten 2012 voor wat het is & beginnen weer fris aan 2013! Om alvast in de stemming te komen heb ik een aantal heerlijke oud&nieuw foto’s opgezocht op WeHeartIt!

Leuk hé, zo in bolletjes vorm? Is weer eens wat anders! Ik heb al helemaal zin in Oud&Nieuw! Gezellig met z’n alle bij elkaar, elkaar een geweldig 2013 toewensen, oliebollen eten, vuurwerk afsteken & champagne drinken! HEERLIJK! Hebben jullie er ook al zo’n zin in? En hebben jullie ook goede voornemens? Ik heb er wel een paar, maar ik maak nooit echt een lijstje. Mijn grootste voornemen voor 2013 is dat ik eindelijk slaag & lekker kan beginnen aan de studie die ik zó graag wil doen! Lekker doen wat je écht wilt! Daarnaast wil ik ook m’n rijbewijs halen, hihi. Ook hoop ik dat het in de privé sferen wat beter gaat & veder dat iedereen lekker gezond blijft en het een super jaar wordt!

Waar krijgen jullie het ultieme oud&nieuw gevoel van & hebben jullie voornemens voor 2013?

Liefs, Maaike

Ps; Kom je vanmiddag terug voor het 2e artikel van vandaag?