Badass photo concert

frontje

De titel, zegt alles; Badass photo concert! Drie dingen die met de afgelopen dagen te maken hebben.
Ten eerste ben ik een badass, omdat ik gisteren & vandaag geen post voor jullie had. Ja ik post nu iets, maar het is niet een goeie post enz.. Dan photo, ik wil meedoen aan een december photo a day challenge, nou ja ik doe er nu al eigenlijk 2. Maar dat is eigenlijk helemaal niet handig, dat snappen jullie wel! Ik heb er twee gevonden namelijk, maar ik kan niet telkens aan beide meedoen. Jullie mogen dus kiezen welke ik ga afmaken & waarvan ik jullie nog de foto’s moet laten zien. Bekijk ze goed, want ze zijn wel degelijk anders! Hieronder de twee Photo a day challenge – December!

A:

dec-photoaday (1)

B:

tumblr_me0bd5UPeL1qca80jo1_1280

Dus jullie kunnen hier even stemmen & dan zal ik spoedig de foto’s van afgelopen dagen nog even posten!

Dan het laatste deel van mijn titel: Concert. Zaterdag had ik een concert met het HIJ. Het HIJ is het orkest waar ik in speel, ik speel daar dwarsfluit. Zaterdag hadden we een concert bij het octrooibureau in Rijswijk. Het was een kerstfeest voor de kinderen van de medewerkers. Het gebouw was huge en omgetoverd tot één groot kinderspeelparadijs! Ze hadden een danshoek op van die platen, 4 luchtkussens, mini skibaan, een ziek grote knutselhoek, een kribbe met echte dieren (kalfje, alpaca’s, ezel, ganzen & kippen!) & ook de kerstman was er waar ze op de foto konden en een cadeautje kregen! O ja & natuurlijk was het allerleukste orkest van Nederland er ! Het was echt heel gaaf! We dachten dat ze echt totaal geen aandacht voor ons zouden hebben, maar alle twee de uurtjes dat we een concert gaven kregen we veel publiek. Wat wil je ook met een gebouw gevuld met bijna 1000 kinderen?! Zelf hebben we ons tussendoor ook prima vermaakt, hihi! En heerlijk gegeten en gedronken, want alles was gratis & er was niet normaal veel. Tafels vol met potten snoep, broodjes knakworst & porties patat die oneindig leken & ook de drank voorraad leek geen bodem te hebben. Schandalig eingenlijk! Maar het was wel heel leuk & heel gezellig !

En nu is het zondag en had ik tijd nodig voor mijn biologie PO & ging ik langs mijn opa&oma. En eigenlijk ben ik m’n blog gewoon he-le-maal vergeten, whoops i’m sorry ! Wel leuk nieuws is dat ik een 6,8 heb voor mijn wiskunde SE, dit is serieus bijna 3x zo goed als vorig jaar, hihi. Ook heb ik net mijn 49e bloglovin follower gekregen, op naar de winactie! uhhh ik bedoel 50 bloglovin followers! ^^ En morgen staat er een nieuwe uitgebreidde post voor jullie klaar!

Love u guys, liefs Maaike

4 gedachtes over “Badass photo concert

  1. Mieke zegt:

    wel leuk bedacht die titel! Ik heb gestemd op de tweede photo a day challenge, omdat die wat meer met kerst is (vind ik). Leuk dat jullie zo’n groot concert hebben gegeven & dat je een 6,8 hebt voor je wiskunde 😀

Lief dat je een reactie achter wilt laten!