Unboxing Winactie Mrlovelyroses/Sanne

Een tijdje geleden was er een winactie op een blog van een soort vriendinnentje van mij, Sanne. Ze heeft haar blog nog niet zo lang, maar organiseerde wel meteen een winactie! Het was niet een enorme winactie en er deden ook niet heel veel mensen aan mee, maar toch leuk.

Sanne had twee setjes voor de winactie en eentje daarvan heb ik gewonnen. Vandaag kreeg ik het pakketje binnen & heb ik natuurlijk een unboxing video van gemaakt !

 

 

 

En wat vinden jullie van de spulletjes?
De uitslag van mijn winactie is vanavond te vinden op YouTube & morgen hier in een post! Vanaf zaterdag ging het een beetje raar met mijn posts. De Ebay unboxin stond opeens op een andere datum & zondag/vandaag kwamen er posts online die er nog niet hoorde te zijn. Voor zondag was er geen post omdat ik op familie weekend was en het vorige week net niet redde om nog een post voor te werken
Maar nu gaat alles weer goed!

Liefs, Maaike