Beauty News – HEMA

Niet alleen de bekende/grote merken brengen een limited edition lijn uit, de Hema ook! De Hema brengt veel producten uit in de drie verschillende thema’s: Party, Arabic en Nude. Toen ik dit zag liggen in de schappen dacht ik dat het de kerstcollectie was.. Maar dat was dan wel een beetje vroeg & de verpakkingen hoorde niet echt bij elkaar.. mijn fout, hihi.

Glitter eyeliner in zilver en goud, eyebrow kit; oke dit kan je ook zien als Arabic.

En ook vorig jaar bragt Hema deze schattige Shimmering Face and Body Powder uit. Ik hoopte stiekem dat het kleine parfumflesjes waren maar helaas het zijn weer de glitters die jou klaar maken voor een glamour party!

Een feestje houden zonder dat je nagellak op hebt? Dat komt bij mij niet voor, ik ben van top tot teen party proof! En dat ben je zeker met deze prachtige kleuren  rood, goud, blauw en zwart. Hou je meer van rustige kleuren? Dan kun je ook nude tinten vinden bij Hema.

Bijna té mooi om aan te raken zijn deze blushes van de Hema. Echt, ik zag ze en ze wonnen mijn hart! Ze zijn in het echt nog mooier & ik zou ze bijna kopen om neer te zetten. Deze blush is verkrijgbaar in een koraal tint en een roze kleur.

Deze lip balm sticks vindt ik apart, maar leuk! Het lijkt op een lipliner, maar dat is het opzeker niet! Ze lijken meer op de Chubby Sticks van Clinique. Ik ben iniedergeval heel benieuwd naar deze sticks!

Bron foto

Dit zijn de collecties die Hema heeft uitgebracht als limited edition lijn, maar dat is nog niet alles! Ook hebben ze nieuwe kwasten en dit keer met een wit of een grijs handvat! Ook zijn er kleine reisverpakkingen te vinden in neonroze etuitjes, super schattig, maar wel een beetje prijzig. Maar het beloven goeie kwasten te zijn en dus wel de moeite waard!
En een van de leukste dingen die Hema gaat doen is hun beauty hoek vernieuwen! Er komt een heel mooi display met geordende vakken en meer make-up. Helaas is dit bij mijn Hema filiaal nog niet veranderd, maar misschien wel al bij jou? In Amsterdam en Haarlem zijn zelfs Beauty shops geopent van Hema; alleen maar mak-up!

 Bron foto

En wat vinden jullie van dit Beauty News? Ik ben echt benieuwd naar vanalles uit deze collectie! Wat vinden jullie eigenlijk van deze nieuwe rubriek?

Voordat ik het vergeet; HAPPY HALLOWEEEEEEEN!

Liefs, Maaike