uitslag YouTube Winactie!

Yezz, vandaag komt dan eindelijk de uitslag van de YouTube winactie. Er deden best veel mensen mee, want ik heb door mijn winactie er een hoop abonnees bij gekregen. De winactie werd georganiseerd omdat ik de 100 abonnees had behaald, maar ondertussen is dat alweer veder gegroeid tot rond de 160! Thank you all! : D 

Goed, ik zal jullie niet langer in spanning houden. Ik ben alle comments langsgegaan, gekeken wat jullie gedaan hebben en dat een beetje gecontroleerd, shoutous bekeken en blog posts, echt heel erg bedankt dat julli er zo veel moeite voor hebben gedaan ! : ) Hoe het veder gaat staat in het filmpje hieronder!

Ben jij de gelukkige geworden? Stuur dan snel je naam + adres door naar maaiketaartje@gmail.com dan komt het pakje zo snel mogelijk naar je toe!

Heb je niet gewonnen? Niet getreurd! Er loopt nog een winactie ter ere van het 1 jarige bestaan van mijn blog ! Doe dus weer lekker mee en misschien win jij dit keer wel : )

Bedankt voor het meedoen allemaal & tot de volgende post!

Liefs, Maaike