My Halloween Nails

Een beetje laat om jullie nog leuke tutorials te laten zien hoe je simpele Halloween nail arts maakt. Dus laat ik jullie maar gewoon zien wat ik op mn nageltjes heb zitten voor de Halloween avond. Verwacht niet de gruwelijkste & mooiste, want zoals jullie weten ben ik nog niet zo goed met stripers e.d. hihi, maar vergeleken met vorig jaar , is het een stuk beter (al zeg ik het zelf).

Voor dat ik aan de slag ging met Halloween nagels maken deed ik eerst inspiratie op & dat heb ik jullie laten zien. De foto hierboven is de eerste die ik daadwerkelijk heb gebruikt voor een Halloween nail art. Dit zijn de eerste dingetjes waar je aan denkt bij Halloween & had ik dit dus zelf ook wel kunnen bedenken, hehe.

Voor deze nail art gebruik ik dit mooie oranje, suede effect nagellakje van Catrice uit de LE UpperWILDside. Dit lakje ga ik ook binnenkort reviewen voor jullie!

Veder gebruik ik nog twee tip painters van MAX (action) in de kleur zwart en koper glitter. Ik ga niet laten zien hoe ik het gedaan heb, maar het is wel handig om te laten zien welke lakken je hebt gebruikt.

Ik heb dus gemaakt: een spinnenweb, spin, pompoenhoofdje & een spookje. Tenminste daar moet het op lijken. De foto’s zijn ook niet heel erg scherp; mijn hand was aan het trillen en kreeg last van mn arm. Maargoed. Zelf vindt ik het spookje het leukst, die vindt ik er gewoon schattig uit zien, hihi.
(mijn nagelriemen e.d. zien er trouwens ook lekker uit zeg…)

De volgende nail art is op deze twee bovenstaande foto’s gebaseerd, ik heb ze gecombineerd! FRANKENSTEIN!

Dit lakje gebruik ik voor die leuke Frankenstein-kopjes, ook weer een kleurtje van de LE lijn van Catrice UpperWILDside, die ik ook nog ga reviewen voor jullie!

Hiervoor heb ik ook weer tip painters gebruikt van MAX (Action) in de kleur zwart, rood en zilveren glitters.

Zoals ik al zei ik heb de Frankenstein hoofdjes gecombineerd met de hechtingen en dus gewoon om en om gedaan! De Frankenstein hoofdjes zijn iedere keer net iets anders. Ook zijn ze helemaal niet zo moeilijk te maken, alleen het haar van mijn wijsvinger-frankenstein heeft nu een soort lego-kapsel…

En dit is mijn duim; de gemuteerde frankenstein, hihi. Hier heb ik dus alleen het rood gebruikt en veder dus niet.

En dit is mijn volledige hand! Ik vindt het leuk om af te wisselen anders heb je alleen maar frankensteintjes en dat wordt dan ook zo saai of zo. En de net iets verschillende kopjes maakt het ook weer wat leuker, vindt ik. Nu heb ik een gemuteerde frankenstein, lieve frankenstein en een dode frankenstein.
Gelukkig deden vandaag mijn handen&armen normaal & zijn deze foto’s wel scherp!

Wat vinden jullie van mijn Halloween nagels & hebben jullie al wat bedacht voor morgen?

Liefs, Maaike