No post.

Vannacht is heel wordpress em bij mij geflipt. Waarschijnlijk omdat ik wordpress gebruik op mijn telefoon en gewoon op de computer. Er worden zo nu en dan artikelen geplaatst die niet geplaatst moeten worden. Maar vandaag is er geen post, die nu juist wel was ingepland.
Ik moest nog foto’s toevoegen van instagram, vanaf mijn telefoon dus, dat ging vanochtend helemaal goed, totdat mijn telefoon leeg was. Vervolgens probeerde ik het later en deed we wordpressapp het niet.. Dus kan ik ook niks uploaden, helaas. Nu vind ik het een beetje laat om het nog een keer te proberen,  dus krijgen jullie deze post morgen. Vergeet zeker niet te kijken, want het is een leuke post (vindt ik dan ^^)!

Ik wil jullie trouwens ook bedanken voor alle lieve comments op mijn post van gisteren. Het deed me heel erg goed dat jullie het hebben gelezen en er eigenlijk net zo over denken. Maar vooral er de tijd voor namen om het (een deel) te lezen en een comment achter te laten.

Heel erg bedankt & morgen is er weer een leuke post!

Liefs, Maaike