Pink Ribbon – nail art

Vandeweek vertelde ik over kanker in het algemeen en ook dat in er oktober net wat meer aandacht aan besteed wordt dan normaal. Voor borstkanker is er een stichting Pink Ribbon opgericht. Zij willen een statement maken ik oktober door aan iedere vrouw te vragen om haar pink PINK te lakken. Maar ik vond dat ik wel iets meer kon doen, zeker als je zoveel nagellak hebt! Ik heb gewoon een mooie nailart gemaakt op al mijn nageltjes!

Nu gebruik ik een nagellak van essence (in een nog oud potje), maar er is ook een speciaal ‘Pink Ribbon’ nagellakje, daar zal ik van de week een nail art mee maken.

90 i want that!

Het is niet een heel moeilijke nail-art, dat wou ik ook eigenlijk niet. Niet overdreven maar juist subtiel, daar hou ik van. Het roze is al genoeg knal.

Een laagje van deze zuurstok roze kleur is voldoende! Dan kunnen we nu beginnen met de nail -art! Maar wat gaan we doen? Pink Ribbon heeft natuurlijk een Ribbon als teken en het zou mooi zijn als je dat kan verwerken in een nail-art. Maar dan zijn er zoveel kleuren roze, glitters en poppen er tig ideeën in mij op. Ik ga er dus waarschijnlijk meerdere maken. Maar laten we met deze ‘simpele’ beginnen.

De Ribbon, ik moest het gewoon doen.

 

Maar die verdiende nog wel een tweede laagje.

Dit deed ik met een MAX nail-art striper, hiervaan kunnen jullie binnenkort een review lezen! Maar wat gaan we nu op de rest van de nagels doen?

 

Daar deed gewoon heel simpel glitters op. Deze heb ik wel aangebracht met een sponsje waardoor onderaan heel veel glitters zitten en steeds meer naar boven steeds minder glitters zitten!

De glitters zijn niet extreem omdat de basis een soort roze is. Dit is dan wel weer een nieuw lakje van Essence 105 Party Princess. Misschien had ik toch beter wel een fellere glitter kunnen gebruiken dan had het net iets beter gepast bij mijn duim.

Niet zo’n scherpe foto, maar je kan zien dat de glitter op m’n 4 nagels wel wat feller had gekund, vergeleken bij m’n duim..

Mooi hé die pink.. Ik trok aan een velletje dat heel storend de nail-art verprutste, maar ja toen had ik een bloedende pink.. Yay for super smart meeee!

En wat vonden jullie er van? Het is geen super strakke ingewikkelde nail-art maar zelf vind ik hem toch wel leuk. Ik ben ook nog helemaal niet zo goed in nail-arten, dus de ingewikkeldere nail-arts komen later aan bod! Ik baal trouwens wel enorm van de foto’s, dit waren de meest scherpe die ik kon vinden uit de hele reeks.. Mijn had wou maar niet stil blijven, hier heb ik gelukkig niet heel vaak last van, maar echt fijn is het niet.

Binnekort nog een Pink Ribbon nail-art doen? Suggesties?

Liefs, Maaike