Catrice LE Cucuba – C01 Sunny Side

De LE lijn Coolibri lag nog maar net in het schap of we konden alweer kwijlen bij de foto’s van de volgende LE; Cucuba! Jammer genoeg moest ik wachten tot ik terug was van vakantie, op Gran Canaria lopen ze eeeenorm achter. Nu is de zomervakantie alweer een tijd geleden, maar toch wil ik jullie dit prachtige lakje laten zien!

De foto’s had ik al gezien en had al een aantal dingen op het oog, maar ik moest me inhouden want ik mocht van mezelf eigenlijk een tijdje geen make-up kopen als het echt niet nodig is. Maar eerlijk gezegd was het niet heel erg moeilijk om te kiezen tussen alle mooie dingen. Van de minty kleuren heb ik al veel, de eyeliners spraken mij al niet zo heel erg aan & de losse pigmenten vond ik wel tof, maar ik wou nog even wachten op de pigmenten van Essence Color Arts, die ze daar nog niet hadden.

Er was een nagellakje dat me heel erg aansprak; C01 Sunny Side. Een naam die me aan de vakantie deed denken & een kleur die heel mooi past bij m’n bruin geworden handjes.

Ook heeft deze nagellak een breed kwastje zoals je altijd gewend zijn van Catrice. Prachtige okergeel/oranje kleur met gouden shimmers.

Maar hoe is deze lak op je nagels en hoe staat die bij je handen? Geel is namelijk een kleur die niet iedereen staat, gelukkig heb je verschillende tinten. Okergeel is een warmere kleur geel en zou je dus niet zo flets moeten maken.. of juist wel? Ik zelf vindt dit een hele mooie kleur, zeker voor de herfst!

Ik vindt dit een enorm mooi lakje! De gouden shimmers passen er heel mooi bij en zijn niet overweldigend. Deze nagellak heeft een mooie glans en een beetje jelly. Ik vindt een mooi en warm herfstkleurtje!

Ik heb hier twee laagjes op, zoals altijd, en je kan op de tweede foto nog heel licht het witte randje van m’n nagels zien. Maar dit is alleen met een bepaalde hoeveelheid licht en de houding in het licht. Mijn foto’s worden namelijk gemaakt bij mijn 1.50m hoge raam, waar al het daglicht BAM! naar binnen komt!
Ik twijfel een beetje of hij mn handen er nou lichter of gewoon uit zien, maar ook dat komt ook deels door het licht. Herfst brengt niet heel veel licht, dus zal mn handen niet zo flets maken.

En dan nu de nail art, noujaaaa… ook dit is weer vrij simpel maar toch erg leuk om de dag er na net iets anders op je nagels te hebben.

Eerst een streepje roze een beetje schuin om het weer niet super simpel te houden ; P

Maar een streepje is wel heel simpel, dus gaan we er nog iets overheen doen. Maar wat? Zilver, bruin, goudkleurig? Ik heb lang zitten twijfelen omdat er al goude shimmers in de basis nagellak zitten dus dacht ik eerst aan goud, maar dat wordt ook weer een beetje toooo much..

Zilveren glitters, wel twee laagjes maar alsnog vindt ik dat niet te veel. Ik heb de glitterlijn een beetje laten overlappen met de roze lijn.

Dit is dus het resultaat. Wat vinden jullie er van? Altijd als ik mijn nagels heb gelakt maak ik er de andere dag een kleine nail art op, zodat ik dan toch net iets anders op mn nagels heb. Doen jullie dat ook of nemen jullie hier apart de tijd voor?

Liefs, Maaike

 

PS; Vergeten jullie niet mee te doen aan mijn winactie?