Things are going good!

Iedere dag komt er wel een nieuw idee in me op wat betreft het bloggen. Maar er gebeuren ook veel dingen waardoor ik ook lekker veel te schrijven heb. Maar er komen ook weer wat minder leuke dingen aan..

Zoals sommige van jullie weten heb ik een heleboel maanden niet geblogt, tot mijn spijt. Vorig jaar was alles een beetje een puinhoop; examens, stress, ziek.. enz. Maar nu hebben jullie al bijna een hele maand bijna iedere dag wat te lezen! Maar ook met mijn andere hobby’s & school ging het goed. Zo heb ik voor mijn eerste wiskunde se een 8,3 gehaald ! Me was sooooo happy! Ook was ik nog niet ziek geweest, wat echt een wonder is & ook was er genoeg werk waardoor ik lekker verdiende en kon kopen wat ik graag wou. Mijn vriend en ik plande zelfs een korte vakantie naar Parijs!
Alles ging zo goed dat ik me begon af te vragen wanneer dit zou stoppen of wat er zou gebeuren. Bij mij is er namelijk altijd wel iets dat niet zo makkelijk gaat of tegen zit. Ik doe ook best veel en heb een drukke planning, dus dat ik niet alles evenveel aandacht kan geven als het zou moeten krijgen is dan ook niet heel erg raar. Maar tot mijn verbazing was dat dus allemaal wel in orde.

Maar zoals ik al zei het is een wonder dat ik nog niet ziek ben geworden.. En tadaaaa! Maaike is ziek. Het is bijna eind oktober en dus ben ik ziek, dat is ieder jaar zo & straks in februari & maart/april weer. Dit komt door die wisselingen in de temperatuur, nattigheid en pollen in de lucht. Het begint altijd met hoesten, keelpijn, verkouden & dan heb ik een bijholteontsteking of zijn gewoon al mn holtes ontstoken.. Maar nu ben ik pas 2 dagen aan het snotteren en begin ik me juist alweer beter te voelen. Waar komt mijn geluk opeens vandaan?? Ik wil niet depressief/negatief overkomen of zo, maar ik ben gewoon heel vatbaar voor ziektes en dingetjes. En ook heb ik voor een heleboel dingen heel hard gewerkt, maar er nog niet zo veel voor terug gekregen.

Maargoed over het bloggen. Ik heb een heleboel ideëen en dingen die ik jullie wil laten zien e.d. Maar ik heb zo veel dat soms even niet weet waar ik moet beginnen. Dan probeer ik de ‘belangrijkste’ dingen dan maar voorop te zetten en die te behandelen, maar ik wil natuurlijk ook leuke dingen laten zien. Dus dat schiet soms niet op en zit ik nu dus iedere ochtend nog een post af te maken en dan plaats ik em. Dan mag ik blij zijn dat ik nooit vroeg naar school hoef, maar erg handig is het niet.
Nu is het voor mij herfstvakantie en dacht ik dus lekker hard aan het werk te gaan voor mijn blog. De tweede week na de herfstvakantie begint namelijk mijn se week, dus er moet geleerd worden & de se’s moeten gemaakt worden.. Maar mijn ouders besloten om in de vakantie nog even weg te gaan. Een midweekje naar het noorden van België/Zuiden van NL. Hartstikke leuk, maar dan moet ik ook voor die dagen voorwerken. Ik ga heel erg mijn best doen, want ik zou het zonde vinden als m’n blog gelijk weer achteruit gaat.
Het wordt een drukke periode want ook weer na mijn se ‘week’ ga ik direct weer weg. Jaja! En dit keer met mijn vriend naar Parijs ! Daar vertel ik later meer over, maar ook voor dan moeten er wel wat artikeltjes geplaatst worden!
Ik heb er over na zitten denken om om de dag iets te posten, niet omdat er niet genoeg dingen zijn, maar omdat ik zoveel moet voorwerken. Maar er zijn wel heeeeel veel dingen die ik jullie wil laten zien e.d. dus ik begin met iedere dag een post & dan zie ik wel hoe ver ik kom!

Zo nu weten jullie weer een beetje hoe het met mij gaat & wat er gaat komen. Want dit betekend ook dat ik niet zo snel zal reageren op comments, vragen of foutjes in mn artikel. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden en gewoon gezellig blijven terug komen!

Liefs, Maaike

PS; morgen is er weer een gewone post ! ; )