Photo Diary – Oktober ’12

Net aan het begin van oktober maakt ik voor het eerst een Photo Diary, dat was er een van heel september. Omdat ik best veel foto’s maak heb ik er voor gekozen om  halverwege de maand een Photo Diary te maken. En daar is het nu dus weer nodig tijd voor ! Kijk mee naar mijn eerste twee weken oktober!

image

Nieuwe TE van Essence Class of 2013 lag nog compleet in de schappen!

image

Het 2e deel van The Hunger Games : Vlammen. Iedere avond lees ik een heel stuk met een kaarsje, toepasselijk!

image

Pinky nails ! Essence – 90 i want that!

image

Pink Ribbon nail art, nou jaaa… Silver-glitter Ribbon!

image

De hele ‘PinkRibbon’ nail art die jullie in een artikel zagen!

image

BLOND AMSTERDAM mokken gescoord bij de V&D met de prijzencircus, later hier meer over.

image

BLOND AMSTERDAM paspoorthouder, ook gescoord bij de V&D met de prijzencircus! Me loveeee BLOND!

image

Nomnomnommmm.. Tomatenbroodjes van de V&D met eigen gemaakte tonijnsalade & mediterraanse kaas met roma tomaatjes…

image

Preview 2e Pink Ribbon nail art! Coming soon!

image

Dit was heel random. Mijn broertje was bij een vriendje aan het spelen (waar ik ook weleens oppas) & die hadden opeens sushi besteld. Toen m’n broertje eindelijk thuis kwam had hij dit in z’n handjes… VOOR MIJ! 😀 omnomnomnommmm!

image

Op donderdag pas ik nu vast op bij twee lieve jongetjes die echt bij mij om de hoek wonen. Ze komen uit Engeland en ik had ze beloofd om een super lekkere brownie te maken zoals ze die kennen in Engeland.. En dat is gelukt!

image

De laatste dagen regent het lekker veel & ook toen ik van mijn vriend naar huis ging. Ook was ik die avond onverwachts gebleven en had ik niet zulke hele warme kleren aan, dus trok ik een trui van hem aan ^^ Cosy in my boyfriends sweater! 

En wat vonden jullie van mijn eerste dagen van Oktober? Ik heb een aantal dagen geen foto’s gemaakt & andere dagen weer wat meer, dus compenseert elkaar goed. Vonden jullie dit een goed aantal om per keer te posten?

Liefs, Maaike

Denken jullie er aan om mee te doen met de winactie?!