Photo diary – september ’12

Photo diary wordt een nieuw rubriekje. En de titel zegt het al; foto dagboek. Ik ga iedere keer een aantal foto’s laten zien die ik die maand heb gemaakt. Dingen die gebeurd zijn, gekregen heb enz.. Deze foto’s maak/post ik op instagram en meestal zijn dat best random foto’s maar die toch veel zeggen over mijn belevenis. Kijken jullie mee wat ik allemaal in September heb gezien?

image

September begon als een soort feestje, nou ja september begon iniedergeval beter dan dat augustus eindigde. Mijn Vriend kwam begin september eindelijk uit het ziekenhuis! Yaay, dat was wel even een taartje waard!

image

Spontaan op een mooie septemberdag naar Kijkduin uit eten met de familie. heerlijk nog even wandelen bij een ondergaande zon.

image

Dit regenboog cupcakje kreeg ik van mijn mede fluitistje bij een orkest repetitie. We gaan ze een keer samen maken!

image

Dit spreekt voor zich zelf denk ik ^^

image

Avondje met m’n broertje, dit was ons voorgerechtje! Gelukkig is er nog iemand die van Sushi houd!

image

Dit was dan ons ‘hoofdgerecht’ heerlijke wraps met zalm. Hij had alles uitgezocht, dat kan hij echt heel goed, hij is dan ook ernstig gefascineerd over MasterChef Kids!

image

Dit is ons desert? Haha, een desert hadden we dan weer niet, want het ijs bleek op te zijn, maar dit ging er ook prima in!

image

Buiten ontbijten! Begin september kon het nog en daar hebben wij hard gebruik van gemaakt! Alleen een beetje jammer dat instagram weleens stukjes zwart op mijn foto’s plaatst..

image

En die avond konden we ook nog lekker barbecueën! HEERLIJK! Me love barbecue, dus ook dat deden we uitgebreid, want nu kan dat niet meer. Oh en een vader als slager is dan ook heeeeeel fijn..

image

Yeah! Eerste keer stemmen!

image

Soms moet ik gewoon even lekker en ongezonde dingen maken/eten ^^

image

Jaa de Vlietdagen in Voorburg waren er ook weer! Dit is een soort festival in Voorburg waarin vanalles aan bod komt. Op een van de drie dagen mogen de kleding winkels zich presenteren in de vorm van een modeshow! De vader van mijn vriend heeft daar een kledingwinkel en gebruikte ons dus als model : )

image

Ook ons haar werd mooi gedaan. Hier zie je het nog niet eens zo goed, maar mijn haar was lekker getoupeerd en wild. Er ging ongeveer een hele spuitbus lak in.. We liepen 3x een show en voor iedere show werd er nog even extra wat ingespoten.. Willen jullie nog meer foto’s zien van de modeshow?

image

Koffie <333.

image

Anastasia, de musical waarin mijn nichtje van 14 speelt door heel Nederland! Eindelijk konden we haar dan zien schitteren op het podium, waar zij zo lang voor gewerkt heeft. Het was gaaf, mooi en we zijn heel trots op haar!

image

Simba komt eerst mij wakker maken, maar dat bedje is toch nog wel lekker warm en zacht.. hmmmmm toch nog maar even tukken!

image

Home made ham-kaas croissants! Niet al te mooi, maar net zo lekker of misschien wel lekkerder. Ik kwam al uit school en mijn vriend net uit bed, we hebben er maar een brunch van gemaakt.

image

Weer een heerlijk dagje bloggen en uitzoeken naar welke winkels ik wil op de National Glamour Day !

image

BEACHMASTERS LAAT JE HOREEEEENN! oke.. ik ging dansen en vond dit wel leuk om aan te doen. Maar toen ik het shirt pakte kreeg ik wel echt een flashback naar de leuke tijd in Blanes.

image

En dit is de achterkant van het shirt. Custumized! Dit had ik al gedaan in Blanes toen we het shirt kregen, eigenlijk is het heel simpel!

image

Whoop, deze foto zagen jullie van de week ook al, want ik kreeg een pakketje. En pakketjes maken mij blij!

image

En ook de smaak caramel macchiato is erg lekker na de andere twee al een aantal keer gedronken te hebben.

image

Het laatste weekend alweer van September. We gingen met familie en vriend naar de familie van mijn vaders kant in Drenthe! Ze wonen daar op een eigen stuk grond met allemaal weilanden er om heen. Het was heerlijk weer, dus mijn vriend en ik hebben heerlijk gewandeld met hun hond.

image

Later in de middag gingen we nog even langs het bedrijf van mijn neef; Cooperworld! De naam zegt het eigenlijk al; ze verkopen minicoopers, maar zoals je op de foto ziet hebben ze er ook nog andere auto’s bij genomen, omdat die toch ook wel heel interessant zijn..

image

Twee liefjes. Mijn vriend met de kat van mijn tante en oom; Cooper. Jap, hij is vernoemd naar de zaak, Cooper kwam ook bij hun toen ze net de zaak hadden opgezet, vandaar. Maar het is een lief wollig beestje met okergele oogjes!

En wat vonden jullie er van? Ik vindt dat ik wel een leuke september heb gehad. In september ging ik ook voor het eerst naar mijn nieuwe school (Vavo bij het mondriaan), maar hier heb ik geen foto van gepost.
Het waren best veel foto’s daarom weet ik nog niet of ik dit maandelijks of wekelijks ga doen, misschien hebben jullie daar een idee over?

Ik hoop dat jullie ook een leuke september hebben gehad!

Liefs, Maaike

 

PS; Doen jullie ook nog mee met de winactie