Mijn… schoolspullen

School is alweer even bezig en dit is ook een beetje laat om dit aan jullie te laten zien, maar ik ben het simpelweg gewoon vergeten te uploaden. Maar voor mij is school nog niet eens zo heel lang bezig, ik heb er nu 5 weken school opzitten. Maargoed! Bij een nieuw schooljaar horen nieuwe schoolspullen zoals een mooie agenda, kaftpapier enz. Ik ga laten zien welke schoolspullen ik voor dit jaar heb gekocht. Zoals ik jullie heel kort heb verteld, volg ik maar drie vakken en heb ik dus best weinig schoolspullen. Maar daardoor blijft het filmpje alleen maar fijn kort & is het even leuk voor tussendoor! Enjoy!

 

En wat vonden jullie van mijn ‘schoolstash’, haha. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien & sorry dat ik een beetje druk was.
Van welk merk hebben jullie dit jaar een agenda?

Liefs, Maaike