Inspiratie: Halloween

Trick or Treat! Nog even en we mogen het weer met volle borst roepen op straat! Oke nee, daar zijn wij dan iets te oud voor, maar je kunt natuurlijk wel een beetje je huis versieren of je nagels. Want misschien heb je wel een halloween feest bij je vereniging, school of vindt je het gewoon leuk om te doen! ^^

Deze slideshow vereist JavaScript.

Hier zie je foto’s die het Halloween gevoel oproepen maar ook looks, foodz & nailz. Ik bedenk me nu dat ik kleding een beetje vergeten ben, maar daar kwam ik ook niet zo veel van tegen. Al deze foto’s komen van weheartit, mijn account kun je vinden door de widget in de sidebar!

Wat gaan jullie doen met halloween & gaan jullie dan ook zoiets doen met make-up of nagels?

Liefs, Maaike

 

PS; Vergeten jullie niet mee te doen aan mijn winactie?