Autumn Break

Eindelijk hebben jullie dan gisteren weer een post gehad. Omdat ik zo druk bezig was met voorwerken en inplannen voor m’n vakantie ben ik vergeten om op zaterdag&zondag iets online te zetten. Maar goed, gisteren is er een post online gekomen en morgen zal dat weer het geval zijn. Maar de ‘echte’ posts zullen om de dag zijn. Dit omdat ik een midweekje op vakantie ben in Limburg, yaay! Daarna zullen er dus gewoon weer volop posts geplaatst worden!
Op dit moment ben ik er al (sinds maandag) en op dit park zijn we al een keer geweest, heel fijn. Het is bij een meer met een groot bos er omheen. Ook is Maastricht & Maasmechelen niet ver weg, hier gaan we dus zeker naartoe. Ook gaan we even kijken bij het outlet center in Roermond en gaan we misschien ook nog ergens even de grens over ! En helaas moeten er ook 3 se’s geleerd worden, maar dat gaat prima lukken.
Mijn camera gaat zeker mee dus jullie kunnen een hoop foto’s & misschien ook wel filmpjes te wachten! Yaay, eigen gemaakte herfstfoto’s, heb er nu al zin in!

De comments worden direct geplaatst alleen zal ik ze niet beantwoorden, helaas. Ik wens jullie dus fijne dagen en nog veel lees plezier! Gaan jullie nog wat leuks doen in de vakantie of hebben jullie die al gehad?

Liefs, Maaike

 

PS; Vergeten jullie niet mee te doen aan mijn winactie?