(O MY) GOSH – Kobalt blue

Al weer een tijdje geleden liep ik door het kruidvat en ontdekte ik dit super mooie knal blauwe nagellakje van GOSH. Dit was een speciaal lakje van de O MY GOSH lijn en ik was meteen verliefd!

Ik heb jullie al zo vaak verteld dat blauw mijn lievelingskleur is. En dan vooral turquoise of kobalt blauw, alle andere tinten vindt ik ook heel mooi, maar deze twee wekken echt iets bij mij op. Dus had ik al meteen een zwakte voor het lakje zonder dat ik em gezien had. Dit is echt een kleur waar ik een tijdje naar op zoek ben geweest & nu liep ik er per toeval tegenaan.

Het eerste laagje.. Dat ziet er nog niet echt geweldig uit. Je ziet er heel m’n nagel doorheen! Ook lijkt de kleur zo nog niet echt op de kleur uit het potje. Maargoed veel nagellakken hebben een tweede laag nodig!

Met een tweede laagje ziet het er al meteen beter uit! Het lijkt nu veel meer op de kleur uit het potje, maar is toch nog wel een beetje aan de lichte kant.. Het mooiste is dus als je dit lakje draagt met 3 lagen. Dit lakje dekt niet zo goed omdat de finish een beetje jelly is. Dat kan je ook wel zien aan sommige foto’s, ze glimmen heel erg. In dit lakje zitten geen shimmers of wat dan ook, hij heeft een gewone glans finish die dan alleen een beetje jelly lijkt, hihi.

 

Op deze foto kun je dat goed zien. De glans is enorm en als je goed kijkt kun je mij en een deel van m’n kamer er in terug zien…. Ik ben zelf trouwens ook niet zo netjes geweest met het lakken & weghalen van restjes.. shame on meee!

Ik ben wel heel erg blij met dit kleurtje in m’n stash want ik ben er heel lang naar opzoek geweest, maar vindt het dan wel erg jammer dat hij niet zo mooi dekt. Dat is eigenlijk bij iedere nagellak wel zo, want je wilt niet blijven lakken. Misschien ga ik het eens proberen met eerst een base coat en daarna nog een laagje wit, misschien zorgt dat voor een beter effect?

De 009 Kobalt Blue komt dus uit een speciale collectie O MY GOSH, ze kwamen in de zomer maar zijn nog steeds in de schappen te vinden voor €3,99. Dit was een goeie toevoeging van GOSH want nu hebben we nog meer keus uit prachtige kleuren in een mini formaatje (5ml) !

Hebben jullie ook een nagellak uit deze collectie & wat vinden jullie van deze kleur?

Liefs, Maaike